A lehető legjobb weboldal élmény érdekében
Ez a weboldal cookiekat használ a lehető legjobb felhasználói élmény érdekében. A webhely további használatával elfogadja a cookiek (alapvető cookiek) használatát. A hozzájáruláson alapuló cookiek (analitikus cookiek, funkcionális cookiek, személyre szabott tartalom cookiek) csak aktiválásuk után kerülnek használatra. Ha hozzájárul a cookiek használatához, az azonosító adatokat partnereink (cookie-szolgáltatók és IT-szolgáltatók) dolgozzák fel. A weboldalért és a cookiek ért a Porsche Hungaria Kft. a felelős. További információ a használt cookiekról és azok kikapcsolásáról az
Minden cookie aktiválása
Zárja be a menüt

2019.9.10 Új márka arculat a Volkswagen Haszonjárművek márkánál

Új logó és új digitális ügyfél élmény: a Volkswagen Haszonjárművek márka élesíti új márka arculatát – a Volkswagen Személyautók márkával egy időben.

Középpontban az ember. Soha nem állt még ilyen közel ügyfeleihez a Volkswagen Haszonjárművek márka: "Most indítjuk útjára a T6 frissítését, amely minden eddiginél digitálisabb, modernebb és még jobban hálózatba kapcsolt" - mondja Heinz-Jürgen Löw, az igazgatótanács értékesítésért és marketingért felelős tagja. "Ezenkívül az idei év elejétől a Volkswagen Haszonjárművek felel az ID. BUZZ típusért, amely szerintem az ID család leginkább érzelmekkel töltött tagja. Vagyis a márka új arculatának bevezetésére nem is találhatnánk jobb időpontot."

Tobias Volkmer, a Volkswagen Haszonjárművek (VWH) marketing- és termékmarketing-vezetője így foglalja össze: "Marketing tevékenységünk digitálisabbá és jobban hálózatba kapcsolttá válik. Oda megyünk, ahol ügyfeleinket gyorsan és érzelmi kötődést kialakítva érhetjük el." A Volkswagen Haszonjárművek márka teljesen integráltan vett részt a Volkswagen új márka arculatát kidolgozó folyamatban. "Ugyanakkor hatalmas hangsúlyt fektettünk arra, hogy a saját márkánkra adaptálás során a mi célcsoportjaink számára megfelelő értelmezést találjunk ki. Ennek kapcsán például a hitelesség minden eddiginél nagyobb szerepet játszik."

A változás a mai nappal lépésről lépésre válik láthatóvá: fokozatosan áll át az új irányra a képi nyelvezettől a teljes vállalati arculaton keresztül az összes nyomtatványig és minden internetes megjelenésig, valamint a márkakereskedésekig és a tényleges márkavédjegyig, a logóig. Mindez kihangsúlyozza azt az átalakulást, amely során a márka hagyományos kishaszonjármű gyártóból jövőbeli mobilitási megoldások modern szolgáltatójává válik.

Hoppá!
Úgy tűnik, hogy böngészője nem naprakész. Talán webhelyünk nem működik optimálisan. A legtöbb böngésző (de az MS Internet Explorer 11 vagy annál régebbi nem) továbbra is jól működik.

Javasoljuk, hogy frissítse a böngészőt!
A legújabb verzió biztosítja a jó élményt bárhol az interneten.

Köszönjük látogatását és jó szórakozást,
Az Ön Volkswagen csapata