Fontos tájékoztatás
Új személygépjárművek esetén 2018. szeptember 1-jétől bizonyos motor-váltó variációk ideiglenesen nem érhetőek el, az új járművek típusjóváhagyásában az üzemanyag-fogyasztás és a szén-dioxid-kibocsátás mérésére szolgáló vizsgálati eljárás, a WLTP (Woldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) általános bevezetése következtében. A rendelhetőségről a "Konfigurátor" menüpontban, illetve márkakereskedéseinkben, míg a készleten lévő gépkocsikról az "Azonnal elvihető" menüpontban, illetve szintén márkakereskedéseinkben tájékozódhat.
Weboldalunk futtatásához és a használhatóságának növeléséhez „cookie”-kat használunk.
Elfogadás és továbblépés

Új márka arculat a Volkswagen Haszonjárművek márkánál

10.09.2019

Új logó és új digitális ügyfél élmény: a Volkswagen Haszonjárművek márka élesíti új márka arculatát - a Volkswagen Személyautók márkával egy időben.

Középpontban az ember. Soha nem állt még ilyen közel ügyfeleihez a Volkswagen Haszonjárművek márka: "Most indítjuk útjára a T6 frissítését, amely minden eddiginél digitálisabb, modernebb és még jobban hálózatba kapcsolt" - mondja Heinz-Jürgen Löw, az igazgatótanács értékesítésért és marketingért felelős tagja. "Ezenkívül az idei év elejétől a Volkswagen Haszonjárművek felel az ID. BUZZ típusért, amely szerintem az ID család leginkább érzelmekkel töltött tagja. Vagyis a márka új arculatának bevezetésére nem is találhatnánk jobb időpontot."

Tobias Volkmer, a Volkswagen Haszonjárművek (VWH) marketing- és termékmarketing-vezetője így foglalja össze: "Marketing tevékenységünk digitálisabbá és jobban hálózatba kapcsolttá válik. Oda megyünk, ahol ügyfeleinket gyorsan és érzelmi kötődést kialakítva érhetjük el." A Volkswagen Haszonjárművek márka teljesen integráltan vett részt a Volkswagen új márka arculatát kidolgozó folyamatban. "Ugyanakkor hatalmas hangsúlyt fektettünk arra, hogy a saját márkánkra adaptálás során a mi célcsoportjaink számára megfelelő értelmezést találjunk ki. Ennek kapcsán például a hitelesség minden eddiginél nagyobb szerepet játszik."

A változás a mai nappal lépésről lépésre válik láthatóvá: fokozatosan áll át az új irányra a képi nyelvezettől a teljes vállalati arculaton keresztül az összes nyomtatványig és minden internetes megjelenésig, valamint a márkakereskedésekig és a tényleges márkavédjegyig, a logóig. Mindez kihangsúlyozza azt az átalakulást, amely során a márka hagyományos kishaszonjármű gyártóból jövőbeli mobilitási megoldások modern szolgáltatójává válik.