Multi-collision fék (Másodlagos ütközésvédelem)
A már alapkivitelben rendelkezésre álló másodlagos ütközésvédelem egy esetleges
ütközés után fékezni kezd a további ütközések elkerülése
érdekében 1). ). A Multi-collision fék akkor
aktivizálódik, ha két, egymástól független szenzor érzékel balesetet. Ekkor rövid
késleltetés után a jármű fokozatosan 10 km/h sebességre lassul, hogy a vezető
ezalatt vissza tudja nyerni az uralmát a jármű fölött.
1) A rendszer határain belül.
A szériafelszereltséget bővítő fékasszisztens érzékeli a fékpedál működtetésének sebességét, és reflexszerű vagy vészfékezéskor gyorsabban létrejön a féknyomás.
A szériafelszereltséghez tartozó Hegymenet asszisztens az emelkedőn megakadályozza a jármű visszagurulását, induláskor pedig egyszerűbbe teszi a jármű kezelését.
A szériafelszereltséget bővítő gumiabroncs-nyomásellenőrző berendezés a kerekek légnyomásának eltéréseit érzékelve hívja fel a vezető figyelmét az abroncsnyomás-értékek mielőbbi ellenőrzésére1).
1) A rendszer határain belül.
Elektronikus stabilizálóprogram (ESP)
Az elektronikus stabilizálóprogram (ESP) megakadályozza az alul- és
túlkormányzottságot és célirányosan fékezi az egyes kerekeket1).
Blokkolásgátló rendszer (ABS)
A blokkolásgátló rendszer (ABS) megakadályozza a kerekek blokkolását, hogy a jármű
kormányozható maradjon1).
Kipörgésgátló (ASR)
A kipörgésgátló megakadályozza a kerekek kipörgését1).
Elektronikus differenciálzár (EDS)
Az elektronikus differenciálzár (EDS) kipörgés nélkül osztja el a kerekeken a
hajtóerőt1).
1) A rendszer határain belül.