Offroad-ABS

Aktiválás után, a lazább talajokon a kerekek nagyobb időközönként blokkolnak fékezéskor, ezzel gyakorlatilag éket formálnak maguk előtt, így a féktáv jelentősen lecsökken. Párhuzamosan a vezetés biztonsága érezhetően növekszik.

Állandó 4MOTION összkerékhajtás

Ez a 4x4-es meghajtás önzáró Torsen-középdifferenciállal különlegességnek számít a pick-upok között, és kiegyensúlyozott, alapesetben 40:60 arányú nyomatékelosztást biztosít aszfalton és off-road viszonyok közt egyaránt.¹

¹ A nyomatékeloszlás változhat a felülettől és talajminőségtől függően.

Kapcsolható 4MOTION összkerékhajtás¹

Az osztómű lehetővé teszi az első kerekek elektromos ki- és bekapcsolását menet közben. Erős emelkedőknél vagy hosszabb, göröngyös szakaszokon bekapcsolhatjuk a felezőt is.

¹ Később lesz csak elérhető.

Emelkedési szög

Az Amarok 100%-os emelkedőket is legyőz, akár 1 t rakománnyal is.¹

¹ A megadott érték felszereltségtől és motorváltozattól is függ.

Keresztdőlés

Az Amarok tengelytávja rendkívüli stabilitásról gondoskodik még 50° dőlésszögű útszakaszokon is.¹

¹ A megadott érték felszereltségtől és motorváltozattól is függ. A keresztdőlés a bal oldalon 49,7°, a jobb oldalon 50,8°. Kérjük, tartsa szem előtt, hogy statikusan számított értékekről van szó!

Bezárás
Fontos tájékoztatás
Új személygépjárművek esetén 2018. szeptember 1-jétől bizonyos motor-váltó variációk ideiglenesen nem érhetőek el, az új járművek típusjóváhagyásában az üzemanyag-fogyasztás és a szén-dioxid-kibocsátás mérésére szolgáló vizsgálati eljárás, a WLTP (Woldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) általános bevezetése következtében. A rendelhetőségről a "Konfigurátor" menüpontban, illetve márkakereskedéseinkben, míg a készleten lévő gépkocsikról az "Azonnal elvihető" menüpontban, illetve szintén márkakereskedéseinkben tájékozódhat.
Weboldalunk futtatásához és a használhatóságának növeléséhez „cookie”-kat használunk.
Elfogadás és továbblépés