Aktiválás után, a lazább talajokon a kerekek nagyobb időközönként blokkolnak fékezéskor, ezzel gyakorlatilag éket formálnak maguk előtt, így a féktáv jelentősen lecsökken. Párhuzamosan a vezetés biztonsága érezhetően növekszik.
Ez a 4x4-es meghajtás önzáró Torsen-középdifferenciállal különlegességnek számít a pick-upok között, és kiegyensúlyozott, alapesetben 40:60 arányú nyomatékelosztást biztosít aszfalton és off-road viszonyok közt egyaránt.¹
¹ A nyomatékeloszlás változhat a felülettől és talajminőségtől függően.
Az osztómű lehetővé teszi az első kerekek elektromos ki- és bekapcsolását menet közben. Erős emelkedőknél vagy hosszabb, göröngyös szakaszokon bekapcsolhatjuk a felezőt is.
¹ Később lesz csak elérhető.
Az Amarok 100%-os emelkedőket is legyőz, akár 1 t rakománnyal is.¹
¹ A megadott érték felszereltségtől és motorváltozattól is függ.
Az Amarok tengelytávja rendkívüli stabilitásról gondoskodik még 50° dőlésszögű útszakaszokon is.¹
¹ A megadott érték felszereltségtől és motorváltozattól is függ. A keresztdőlés a bal oldalon 49,7°, a jobb oldalon 50,8°. Kérjük, tartsa szem előtt, hogy statikusan számított értékekről van szó!